Job description
- Liaising between guests and partners to resolve light complexity issues via inbound, outbound, email, chat, and messaging on various topics such as: additional travel advice, modifications, cancellations, complaints.
- Providing accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods, and processes.
- Ensuring a high level of customer service and a positive guest experience.
Benefits
- Join the insurance regimes according to the provisions of the Labor Law. - Accident insurance 24/7. - 14 days of leave/year.
- 4-6 months temporary contract
- Annual Health Checkup.
- Working in a dynamic, professional environment with many opportunities for advancement
- Entertainment facilities
- Pantry well equipment
Requirements
- WELCOME FRESHER - Fluency in English (Speaking, listening, writing, and reading) - working 100% English.
Nhân viên giao nhận (Lazada)
Ngày đăng: 30/05/2024 05:27 PM
Nhân viên R&D Dropship
Ngày đăng: 23/05/2024 12:01 PM
Chuyên viên Hành chính Nhân sự Tổng hợp
Ngày đăng: 23/05/2024 10:28 AM
Leader MKT Dropshipping
Ngày đăng: 22/05/2024 01:54 PM
Digital Content Supervisor
Ngày đăng: 22/05/2024 01:46 PM
Chuyên viên Google Ads
Ngày đăng: 22/05/2024 01:19 PM
Thông tin ứng viên
Tin tức mới
-
July 03, 2021
STARTUP VÀ SME: ĐÂU LÀ SỰ KHÁC BIỆT?
-
June 20, 2021
ĐỂ WORK FROM HOME HIỆU QUẢ
-
June 04, 2021
TOP NHỮNG KỸ NĂNG CỦA MỘT NHÂN VIÊN KINH DOANH
-
May 11, 2021
LÀM SAO ĐỂ THU HÚT GEN Z?
-
April 29, 2021
Lịch nghỉ lễ 30/4 và 1/5 năm 2021
-
April 07, 2021
CHƯƠNG TRÌNH KÝ KẾT HỢP TÁC GIỮA LIGHT HUMAN VÀ TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHIỆP THỰC PHẨM TP.HCM (HUFI)
-
February 27, 2021
THẤU HIỂU NGUỒN NHÂN LỰC THUỘC GEN Z